Service

DEPARTAMENT ASISTENTA TEHNICA SI SERVICE

Oferim asistenta tehnica de specialitate, informatii calificate despre produsele comercializate, precum si service autorizat de Ministerul Sanatatii pentru echipamente stomatologice.

Tipuri Service

  • Garantie
  • Post-garantie
  • Contracte de service
  • Interventii neprogramate
  • Consultanta si remediere de la distanta

Conditii de Service

Orice reparatie sau defectiune trebuie anuntata furnizorului in maximum 5 zile de la aparitie si trebuie insotita de actul de cumparare si de certificatul de garantie!

Inainte de a returna orice piesa sau echipament pentru reparatii/mentenanta in cadrul garantiei sau in afara acesteia, este obligatoriu ca acestea sa fie curatate si dezinfectate. in cazul in care nu sunt respectate aceste conditii ne rezervam dreptul de a nu da curs reclamatiei si de a trimite piesa inapoi pe costul clientului.

Termenul de garanţie comerciala: este cel specificat in certificatul de garantie.

In perioada de garantie, furnizorul garanteaza buna functionare a produselor, reparand sau inlocuind produsele defecte. In cazul reparatiei, garantia se prelungeste cu perioada in care produsul s-a aflat in service. Operatiunile de reparare sau inlocuire se realizeaza in cel mai scurt timp posibil, iar in cazul in care reparatia necesita un timp mai indelungat, departamentul tehnic va face o estimare si o va comunica clientului. Daca produsele nu pot fi reparate, sau durata de nefunctionare, datorata defectelor aparute depaseste 10% din termenul de garantie comerciala, la cererea clientului, produsele vor fi inlocuite cu produse echivalente sau se va restitui pretul platit de client.

Garantia acopera numai defectele aparute in conditii de utilizare corespunzatoare, de catre personalul abilitat si in conformitate cu manualul de utilizare al produselor. In cazul defectarii, clientul trebuie sa apeleze la firma de service indicata de furnizor. Garantia nu acopera modificarile ulterioare, materialele consumabile si alte componente care beneficiaza de conditii specifice de garantie si nici uzura normala a subansamblelor in miscare sau a accesoriilor si pieselor detasabile. Garniturile, filtrele, cartusele imprimantelor, sigurantele fuzibile, becurile sunt considerate consumabile, iar integritatea si calitatea acestora vor fi verificate la punerea in functiune.

Garantia se pierde in urmatoarele cazuri:

  • aparatele au fost pastrate, utilizate, manevrate sau intretinute necorespunzator, contrar instructiunilor din manualul de utilizare, sau de catre personal fara instruire adecvata;
  • aparatele au fost deteriorate mecanic (sparte, zgariate etc.) ca urmare a unor utilizari sau manipulari neglijente, sau a altor accidente, inclusiv a unor catastrofe naturale;
  • asupra aparatelor s-au efectuat intervenţii de cãtre utilizator sau alte persoane neautorizate;
  • s-au utilizat alte consumabile si piese de schimb decat cele recomandate de producator.

Oferte pret manopere service

Preturi de lista manopere – in afara contractelor de service (TVA inclus):

  • Revizie unit - 150 Lei
  • Revizie trimestriala autoclav – 150 lei
  • Mentenanta autoclav – 200 lei
  • Manopere – 150 Lei/ora – in afara contractelor de service
  • Manopere – 100 Lei/ora – in cadrul contractelor de service
  • Constatare – 50 Lei
  • Deplasare in afara orasului – 1 Leu/km (Cluj-Napoca-loc interventie, se taxeaza dus-intors)

Tipuri contracte service post-garatie (TVA inclus):

  • Service 3 – vizita trimestriala – de la 300 de lei / vizita

Legislatie si norme privind manoperele de Service

  • Legea 176/2000
  • OMS 1662/2007
  • OMS 261/2007
  • Legea 476/2006

Depunere plangere Departament Service

Conform obiectivelor MedicaM3, imbunatatirea permanenta a calitatii serviciilor oferite de compania noastra reprezinta o prioritate absoluta. Intelegem ca pot exista unele situatii in care echipamentul achizitionat sa necesite atentie suplimentara din partea Dept. nostru de Service.

Astfel, o comunicare clara si fara echivoc intre Dvs. si colegii nostri tehnicieni este esentiala. Reclamaţia inregistrata in sistemul nostru trebuie să cuprindă toate datele Dvs. de identificare şi de contact. O reclamaţie poate fi depusă în termen de maxim 30 de zile calendaristice, de la producerea evenimentului reclamat, exceptând cazurile în care este prevăzut altfel în contract. Termenul maxim de soluţionare a reclamaţiilor este de 30 de zile. Imediat după preluarea reclamaţiei de către un specialist MedicaM3, clientul va fi contactat telefonic (numărul de telefon comunicat în formularul online) sau prin e-mail (adresa comunicata in formularul online), pentru eventuale relaţii suplimentare.

E-mail: service@medicam3.ro

Online: completând formularul de mai jos

Odata inregistrata reclamatia Dvs., acesteia i se va aloca un numar unic de referinta. Toate comunicarile ulterioare se vor face cu mentionarea acestuia.